azzyyati's FotoPage

By: azzyyati allyysya

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Monday, 14-Jul-2008 04:23 Email | Share | | Bookmark
My Princess Room.. Syasya & Syazlin

katil kakak -Syasya
katil adik- Syazlin
katil kedua2 puteri ni..
View all 6 photos...
2 minggu lepas, atuk n umi (ayah & mak aku) datang rumah tolong aku mengecat bilik anak2.. maklum la, da nak dekat raye ni.. persiapan kene awal2.. x la kelam kabut nnt. So, dengan pantas aku membeli cat n barang2 untuk persiapan mengecat bilik kedua2 puteri tu. Erm... nasib baik la bilik kedua2 puteri aku ni kecik sikit .. x de la nak mengecat banyak2.. Dan Akhirnya, Alhamdulillah.... dah siap bilik kedua2 puteri aku tu .. Apa lagi bukan main suka la puteri2 aku tu..mana tak nyer.. siap cakap " yeye! umah kakak dah siap ..." huhu..dia tak tau atuk n umi dia penat giler nak cat bilik dia tu.. kesudahan nya, kedua2 puteri aku tu dah x payah nak sibuk2 tidur ngan aku n papa lagi.. (potong stim betul) hehehe... sekarang da ada bilik sendiri.. bila malam jer, da masuk bilik masing2. dari kecik kene la ajar tidur dalam bilik kan.. x la tidur bersepah nnt. ok, ada aku attachkan gambar bilik kedua2 puteri aku tuh..


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net